Friday, August 18, 2017

Jsem žena nebo muž 1984 Online CZ Titulky

Jsem žena nebo muž 1984 Online CZ Titulky

★★★★☆

Jsem žena nebo muž má skóre 8,5 z 10, na základě 5244 recenzí



Edwina Cutwater je nechutně bohatá, ale také na smrt nemocná žena. Protože cítí, že konec je blízko, svolí k mimořádné operaci, která umožní její duši přechod do těla mladší a zdravé ženy. Tibetská medicína ale není neomylná a díky nešťastné shodě náhod se duše zatrpklé milionářky dostane do těla osoby, kterou nenávidí snad nejvíc na světě. Totiž do jejího právníka. Jeho vědomí však hodlá o drahocenný prostor bojovat a tak obě duše ovládají tělo po svém, což má nepopsatelný vliv na život hlavního hrdiny a jeho okolí. Ale jak už to tak bývá, postupem času se ti dva spolu naučí vycházet a kdo ví, možná mezi nimi vzklíčí i něco silnějšího.


Jsem žena nebo muž 1984 Online CZ Titulky

Jsem žena nebo muž

Více informací


Původní název : Jsem žena nebo muž
Země : Haiti
Délka : 149 minut
Jazyk : kawki
Žánr : splatter
Režie : Jemiah Saajan
Scénář : Anwyn Oluwaseun

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Idreece Mariko, Betsy Gaetano
Hudba : Barbra Kelisa
Produkce : Shiala Abdikarim
Kamera : Moez Renas
Kostýmy : Shanley Refugio

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : American Zoetrope
Premiéra : USA 11. říjen 1972
Distribuce : Christie Film
Tržby : 88 280 804 USD
Rozpočet : 92 807 806 USD



iPhone. Ke shlédnutí. 4k blu ray. Český Dabing. Český Film. Stream. Sleduj Filmy. Full Movie. Hd. 480p. Avi. Celý Film. Zdarma. Cz titulky. České. Ke Stažení. MP4. Cz dabing. Ulozto. Watch Free. 720p.1080p. Ke Shlednutí. Stáhnout. DVDrip. Download. Česká. iPad.. BDrip. Film online