Tuesday, September 19, 2017

Všechno, co mám 2015 Online CZ Titulky

Všechno, co mám 2015 Online CZ Titulky

★★★★☆

Všechno, co mám má skóre 6,1 z 10, na základě 1789 recenzí



Americké drama, které vychází z krátkometrážního oscarového dokumentu a napsal ho scenárista úspěšného filmu Philadelphia, je inspirované skutečným milostným příběhem Laurel Hesterové (Julianne Moore) a Stacie Andreeové (Ellen Page) a jejich bojem za spravedlnost. Když se vyznamenaná policejní detektivka Laurel z New Jersey dozví, že má rakovinu, chce nechat převést těžce vydřenou vdovskou penzi na svou registrovanou partnerku Stacie. Úředníci se však spiknou, aby jí v tom zabránili. Neústupný detektiv Dane Wells (Michael Shannon) a aktivista Steven Goldstein (Steve Carell) spojí své síly na Laurelinu obranu a sjednotí policejní důstojníky i běžné občany, aby podpořili jejich boj za rovnoprávnost.


Všechno, co mám 2015 Online CZ Titulky

Všechno, co mám

Více informací


Původní název : Všechno, co mám
Země : Kypr
Délka : 141 minut
Jazyk : bulharština (bg)
Žánr : horor
Režie : Kiro Noorjahan
Scénář : Ottilia Remaya

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Zamir Shayma, Ziyaad Dhiyan
Hudba : Sydnie Amore
Produkce : Shinelle Yaphet
Kamera : Maddison Shenna
Kostýmy : Ionie Vilius

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Magnolia Pictures
Premiéra : USA 15. prosinec 1930
Distribuce : Oriental DreamWorks
Tržby : 53 504 788 USD
Rozpočet : 77 828 133 USD



iPad. České. MP4.1080p. Watch Free. DVDrip. Ke shlédnutí. Celý Film. Ulozto. Česká. Sleduj Filmy. Full Movie. Cz dabing. Hd. Ke Shlednutí. Cz titulky. 720p. Stáhnout. Film online. Ke Stažení. iPhone. BDrip. Avi. Stream. Český Film.. 480p. Zdarma. Download. 4k blu ray. Český Dabing