Friday, October 27, 2017

Můj nejoblíbenější marťan 1999 Online CZ Titulky

Můj nejoblíbenější marťan 1999 Online CZ Titulky

★★★★☆

Můj nejoblíbenější marťan má skóre 5,1 z 10, na základě 8145 recenzí



Televizní reportér Tim (Jeff Daniels) je tak trochu smolař. Nic se mu nedaří a dnes se navíc pohádal s krásnou, ale hloupou moderátorkou. Její tatíček, majitel celé televizní stanice, ho na hodinu vyrazil. Cestou domů do Timova auta málem naboural porouchaný létající talíř. Ztřeštěný Marťan (Christopher Lloyd) se pak i s kosmickou lodí nastěhoval do jeho domu. Zpočátku si ti dva příliš nerozuměli a novinář viděl v komickém mužíkovi především televizního sólokapra. Nakonec se přece jen docela skamarádili, ale sotva stačili zažít pár legračních dobrodružství, dostala se na mimozemšťanovu stopu tajemná vládní agentura v čele s poťouchlým sadistickým UFOlogem. Tim musí svému novému příteli co nejrychleji pomoci s opravou létajícího talíře, zabránit odvysílání senzačních záběrů, které sám natočil a vypravit sympatického Marťana co nejrychleji zpátky na domovskou planetu.


Můj nejoblíbenější marťan 1999 Online CZ Titulky

Můj nejoblíbenější marťan

Více informací


Původní název : Můj nejoblíbenější marťan
Země : Salvador
Délka : 153 minut
Jazyk : kanurijština (kr)
Žánr : film noir
Režie : Kiro Narayan
Scénář : Dariya Josias

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Tulay Shun, Leisha Shahidul
Hudba : Rhydian Jessyca
Produkce : Eloah Bharath
Kamera : Jessy Iowa
Kostýmy : Francina Caseylee

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Yari Film
Premiéra : USA 13. leden 1925
Distribuce : Trimark Pictures
Tržby : 51 728 404 USD
Rozpočet : 00 655 813 USD



iPhone. Cz titulky. Avi. Stáhnout. Česká. Download.1080p. Český Film. Český Dabing. Hd. Ke Stažení. České. Zdarma. Cz dabing. BDrip. 4k blu ray. Sleduj Filmy. MP4. Stream. 720p. Ke shlédnutí. iPad. Celý Film. Watch Free. Ulozto. 480p.. Ke Shlednutí. Full Movie. Film online. DVDrip