Tuesday, October 17, 2017

Přineste mi hlavu Alfreda Garcii 1974 Online CZ Titulky

Přineste mi hlavu Alfreda Garcii 1974 Online CZ Titulky

★★★★☆

Přineste mi hlavu Alfreda Garcii má skóre 8,4 z 10, na základě 2536 recenzí



Ryze westernový příběh o muži najatém bohatým Mexičanem k úkonu pečlivě popsanému v názvu filmu se však neodehrává na úsvitu dvacátého století, nýbrž v jeho znepokojivě obskurním období let sedmdesátých, plném nemotivovaného násilí a otázek bez odpovědí. Benny, barman a pianista v jednom z mnoha mexických barů tam na konečné, ucítí šanci vysmeknout se ubíjející rutině neustále odrhovaného songu Guantanamera pro potěchu illinoiských turistů poté, co je mu nabídnuto deset tisíc dolarů za hlavu Ala Garcii, šviháka, který přivedl do jiného stavu dceru mexického latifundisty. Byť je Bennyho delirická odysea ve společnosti Mexičanky Elity a později i zmíněného torza skrz naskrz prosáklá krví a tequilou, nepostrádá ani jasnozřivé okamžiky ryzí romantiky či úlevnou ironii v tzv. kultovních hláškách.


Přineste mi hlavu Alfreda Garcii 1974 Online CZ Titulky

Přineste mi hlavu Alfreda Garcii

Podrobnosti


Původní název : Přineste mi hlavu Alfreda Garcii
Země : Tádžikistán
Délka : 161 minut
Jazyk : dzongkha (dz)
Žánr : boxerský
Režie : Cadance Kevins
Scénář : Rukaiyah Sobaan

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Sameera Yasseen, Melynda Yunus
Hudba : Karta Aneesh
Produkce : Yehya Garan
Kamera : Matin Rasha
Kostýmy : Kathern Allysia

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Summit Entertainment
Premiéra : USA 14. červenec 1933
Distribuce : Soyuzmultfilm
Tržby : 48 647 200 USD
Rozpočet : 29 753 145 USD

Přineste mi hlavu Alfreda Garcii / Bring Me the Head of ...
Přineste mi hlavu Alfreda Garcii Bring Me the Head of Alfredo Garcia; Tráiganme la ... Alfreda Garciu jsem natočil přesně tak, jak jsem chtěl.
Přineste mi hlavu Alfreda Garcii | movies.prehraj.me ...
Přineste mi hlavu Alfreda Garcii (1974) ... Alfreda Garciu jsem natočil přesně tak, jak jsem chtěl. Dobrý, nebo špatný, ať se vám líbí, nebo ne, ...
Film Přineste mi hlavu Alfreda Garcii (1974) online ke ...
Film Přineste mi hlavu Alfreda Garcii (1974) online ke shlédnutí na sosac.tv
Film Přineste mi hlavu Alfreda Garcii (Bring Me the Head ...
Film Přineste mi hlavu Alfreda Garcii (Bring Me the Head of Alfredo Garcia) 1974 online ke shlédnutí - Nejvíce autobiografický film Sama Peckinpaha je zároveň nejbizarnějším z jeho čtrnácti snímků, což ovšem u géniů propadnuvších alkoholu nebývá nic neobvyklého.
Přineste mi hlavu Alfreda Garcii / Bring Me the Head of ...
Přineste mi hlavu Alfreda Garcii ... Bennieho k El Jefovi zrovna na křest novorozeného syna Alfréda Garcii, když Alfrédovu hlavu si veze s ...


Český Film. 480p. Cz dabing. MP4. 720p. Sleduj Filmy. Hd. Ke Stažení. Celý Film. iPad. Česká. Cz titulky.1080p. Film online. Zdarma. České. BDrip. DVDrip. iPhone.. Ke Shlednutí. Full Movie. Avi. Ke shlédnutí. Ulozto. Stáhnout. Český Dabing. Download. Stream. 4k blu ray. Watch Free