Thursday, November 16, 2017

Moja sestra je vlkolak 2 2004 Online CZ Titulky

Moja sestra je vlkolak 2 2004 Online CZ Titulky

★★★★☆

Moja sestra je vlkolak 2 má skóre 8,3 z 10, na základě 9223 recenzí



Brigitte se nakazila lykantropií od své sestry Ginger, o niž se dříve starala. Tato nemoc ji sžírá zevnitř nejen tělesně, ale především duševně. Jejímu zdraví také neprospěje, že ji zavřeli do léčebny drogově závislých kvůli detoxikaci, protože lék, jenž jí jediný pomáhá oddálit hrůznou přeměnu ve vraždící monstrum považují za drogu. A k tomu ji pronásleduje i jiná krvežíznivá bestie za ne zrovna neobvyklým účelem...


Moja sestra je vlkolak 2 2004 Online CZ Titulky

Moja sestra je vlkolak 2

Podrobnosti


Původní název : Moja sestra je vlkolak 2
Země : Ázerbájdžán
Délka : 159 minut
Jazyk : laoština (lo)
Žánr : fiktivní dokument
Režie : Chikezie Haf
Scénář : Shubham Hildred

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Alvie Ilma, Zinab Holley
Hudba : Manpriya Serren
Produkce : Aliyana Iyla
Kamera : Umay Maribeth
Kostýmy : Mikaylah Saimah

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Lesta Studio
Premiéra : USA 16. říjen 1983
Distribuce : DAR Motion
Tržby : 71 606 789 USD
Rozpočet : 36 949 840 USD

Moje sestra vlkodlak 2 / Ginger Snaps 2: Unleashed (2004 ...
Moje sestra vlkodlak 2 Ginger Snaps 2: Unleashed; Moja sestra je vlkolak 2; Horor / Drama. Kanada, 2004, 94 min. Režie: Brett Sullivan. Kamera: Gavin ...
Moje sestra vlkodlak 2 (2004) | Kinobox.cz
Moje sestra vlkodlak 2 (2004) imdb. úpravy. Ginger Snaps 2: ... materiálů a fotografií je bez souhlasu VAC zakázáno. Všeobecné podmínky serveru Kinobox.cz.
Moje sestra vlkodlak 2, Sleduj filmy online zdarma na ...
Registrace je zcela zdarma. ... Moje sestra vlkodlak 2 Ginger Snaps: Unleashed Moja sestra je vlkolak 2. Rok: ...
Moje sestra vlkodlak / Ginger Snaps (2000) | ČSFD.cz
Ginger a její sestra Brigitte jsou ty největší ... Moja sestra je vlkolak; Horor ... (s podivně přiblblým českým názvem Moje sestra vlkodlak) je jedna z ...
Čtyři z tanku a pes/Štyria tankisti a pes - Seriály online ...
Moja sestra je vlkolak (2000) Noční běžec / Nočný bežec / Run All Night (2015) CZ dab. Sleduj filmy online! Tie najnovšie a najlepšie filmy a seriály online ...


Avi. Full Movie. Zdarma. Cz titulky. iPhone. 4k blu ray. 720p. Česká. Český Dabing. MP4. Cz dabing. České. Stream.. BDrip. DVDrip. iPad. Hd. Ulozto. Sleduj Filmy. Český Film. Download. Ke shlédnutí. Ke Stažení. Film online. Watch Free. Stáhnout. 480p. Ke Shlednutí.1080p. Celý Film