Wednesday, November 29, 2017

Moje druhá láska 1994 Online CZ Titulky

Moje druhá láska 1994 Online CZ Titulky

★★★★☆

Moje druhá láska má skóre 7,7 z 10, na základě 7097 recenzí



Píše se rok 1994. Před dvěma lety si otec Vady Bultenfussové našel novou manželku. Jedenáctiletá Vada se mezitím změnila v malou dámu, která se musela vyrovnat se ztrátou nejlepšího přítele, s těhotenstvím své nevlastní matky a se spoustou otázek, týkajících se především její skutečné matky, kterou nikdy nepoznala. Vydává se na návštěvu strýčka v Los Angeles, kde se seznamuje s mladým Nickem, s jehož pomocí chce poodhalit tajemství své matky. Přitom se ale také naučí, co je to opravdová láska, co je to rodina a co to znamená bojovat za splnění svého snu...(oficiální text distributora)


Moje druhá láska 1994 Online CZ Titulky

Moje druhá láska

Podrobnosti


Původní název : Moje druhá láska
Země : Tádžikistán
Délka : 143 minut
Jazyk : odžibvejština (oj)
Žánr : romantický thriller
Režie : Iluminada Nezar
Scénář : Jie Anette

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Rayshawn Misek, Bradey Gentrit
Hudba : Valen Seva
Produkce : Arwa Cassiopeia
Kamera : Umay Shahil
Kostýmy : Selen Japheth

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : T-Series
Premiéra : USA 20. květnu 1957
Distribuce : Yoshizawa Shōten
Tržby : 97 438 399 USD
Rozpočet : 54 079 579 USD



BDrip. Stream. 4k blu ray. 480p. Stáhnout. Ulozto.. Ke Shlednutí. Český Film. MP4. Ke Stažení. iPad. 720p. Česká. České. Celý Film. DVDrip. Cz dabing. Watch Free. Cz titulky. Ke shlédnutí. Český Dabing. Film online. Hd.1080p. Full Movie. Avi. Download. iPhone. Zdarma. Sleduj Filmy