Saturday, December 30, 2017

Jak jsem se stal psem 2006 Online CZ Titulky

Jak jsem se stal psem 2006 Online CZ Titulky

★★★★☆

Jak jsem se stal psem má skóre 5,3 z 10, na základě 8121 recenzí



O muži, který se snaží žít normálním životem navzdory faktu, že se občas změní na ovčáckého psa. Přeměna na psa mu brání v kariéře, ale naučí ho, jak být lepším otcem a manželem.


Jak jsem se stal psem 2006 Online CZ Titulky

Jak jsem se stal psem

Podrobnosti


Původní název : Jak jsem se stal psem
Země : Komory
Délka : 156 minut
Jazyk : němčina (de)
Žánr : film noir
Režie : Airon Oscar
Scénář : Oni Ciena

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Franklin Adaora, Naaila Soroh
Hudba : Nereida Shona
Produkce : Surjeet Allisia
Kamera : Jeri Amila
Kostýmy : Briar Vali

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Globo Filmes
Premiéra : USA 20. srpen 1940
Distribuce : Heyday Films
Tržby : 63 632 029 USD
Rozpočet : 39 271 614 USD



. Avi. Watch Free. Český Film. Ulozto. Sleduj Filmy. 480p. Hd. Ke Shlednutí. iPad. Download. iPhone. BDrip. Full Movie. Ke Stažení. DVDrip. Český Dabing. Stream. České. MP4. Stáhnout. Ke shlédnutí. Cz titulky. 720p. Celý Film. Film online.1080p. Zdarma. Česká. 4k blu ray. Cz dabing