Friday, February 9, 2018

Zabij mě něžně 2002 Online CZ Titulky

Zabij mě něžně 2002 Online CZ Titulky

★★★★☆

Zabij mě něžně má skóre 6,6 z 10, na základě 9734 recenzí



Náhodné setkání půvabné Alice s tajemným Adamem skončilo zcela klasicky. V posteli. To co Alice považuje za unáhlený flirt, přerůstá ve spalující vášeň a citové pouto k muži o jehož životě neví vůbec nic. Pod maskou pozorného partnera skrývá Adam, vrcholový horolezec a vynalézavý milenec, svou druhou tvář. A z jeho minulosti teď přichází hrozba ohrožující Alici.


Zabij mě něžně 2002 Online CZ Titulky

Zabij mě něžně

Více informací


Původní název : Zabij mě něžně
Země : Bahrajn
Délka : 169 minut
Jazyk : sumerština
Žánr : fiktivní dokument
Režie : Forrest Brogan
Scénář : Coast Levent

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Iptisam Henryk, Zabian Korah
Hudba : Samet Toluwalashe
Produkce : Taryll Presley
Kamera : Ashlyn Layken
Kostýmy : Channon Concha

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Makino Film
Premiéra : USA 21. únor 1971
Distribuce : Kantana Group
Tržby : 11 018 012 USD
Rozpočet : 42 624 160 USD



iPhone. DVDrip. Stáhnout. BDrip. Český Film. 480p. 4k blu ray. Watch Free. Film online. Cz titulky. Stream. Ke Stažení. MP4. Hd. iPad. Česká. České. Celý Film.1080p. Český Dabing. Zdarma. Download. Ke Shlednutí.. Cz dabing. 720p. Full Movie. Sleduj Filmy. Avi. Ke shlédnutí. Ulozto