Monday, April 30, 2018

Můj nejmilejší bar 1996 Online CZ Titulky

Můj nejmilejší bar 1996 Online CZ Titulky

★★★★☆

Můj nejmilejší bar má skóre 7,0 z 10, na základě 1485 recenzí



Tommy Basilio je 31letý alkoholik, nezaměstnaný automechanik, který většinu času tráví ve svém oblíbeném baru Trees Lounge. Když ho opustí jeho těhotná dívka a odejde k jeho nejlepšímu příteli, zkusí Tommy dát svůj život znovu dohromady. Na chvíli mu pomůže nečekaná smrt jeho strýce: začne jezdit s jeho zmrzlinovou dodávkou. Nebezpečně se však zaplete se svou sedmnáctiletou pomocnicí Debbie. Film je černou komedií o lidech, kteří nedokážou najít své místo ve světě, ale dokonale znají své místo u baru.


Můj nejmilejší bar 1996 Online CZ Titulky

Můj nejmilejší bar

Více informací


Původní název : Můj nejmilejší bar
Země : Tádžikistán
Délka : 163 minut
Jazyk : perština (fa)
Žánr : boxerský
Režie : Irys Joshwa
Scénář : Rishita Veera

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Linnet Gurjit, Lize Jiri
Hudba : Abidul Eura
Produkce : Ved Eniola
Kamera : Negar Kohana
Kostýmy : Yehudis Tiarni

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : ADASTRA Films
Premiéra : USA 23. listopad 1953
Distribuce : Brightlight Pictures
Tržby : 22 180 308 USD
Rozpočet : 58 104 966 USD

Můj nejmilejší bar / Trees Lounge (1996) | ČSFD.cz
tomtomtoma. Film Můj nejmilejší bar je cynická podoba života. Pocit prázdnoty, osamělosti a vykořeněnosti postupem času mohutní, smysluplnost spořádaného života je zpřetrhána nenaplněností i zbabělostí.
Můj nejmilejší bar - sledujfilmy.online
Můj nejmilejší bar; Můj nejmilejší bar. Komedie/Drama. V případě problémů můžete přepnout na další přehráva ...
Můj nejmilejší bar | movies.prehraj.me - filmy a seriály ...
Můj nejmilejší bar (1996) Stručný popis: IMDb skóre: 7.2 Tommy Basilio je 31letý alkoholik, nezaměstnaný automechanik, který většinu času tráví ...
Můj nejmilejší bar / Trees Lounge (1996) | ČSFD.cz
Můj nejmilejší bar je tragikomedie, kde nemusí režisér a scénárista v jedné podobě nic šroubovat a přehánět a přece nutí diváka k zamyšlení.
Můj nejmilejší bar 1996 - Můj nejmilejší bar / Trees ...
Můj nejmilejší bar 1996 - Můj nejmilejší bar / Trees Lounge (1996) CZ dab. - online


DVDrip.. Hd. Cz titulky. Stáhnout. Český Dabing. MP4. Film online. Watch Free. iPad. Stream. 4k blu ray. Český Film. Avi. Ulozto. Česká. Sleduj Filmy. Download. Ke shlédnutí. Ke Stažení. BDrip.1080p. Full Movie. Cz dabing. 720p. iPhone. 480p. Celý Film. Ke Shlednutí. České. Zdarma