Wednesday, May 30, 2018

Dámy nebo nedá mi? 2002 Online CZ Titulky

Dámy nebo nedá mi? 2002 Online CZ Titulky

★★★★☆

Dámy nebo nedá mi? má skóre 7,5 z 10, na základě 7260 recenzí



Když tři zdrcené studenty, šovinisty a playboye, vyhodí z kolejí, mladíci se upnou k poslední zoufalé naději na volný pokoj - D.O.G., spolek Delta Omicron Gamma. S trochou make-upu a párem punčoch se naši hrdinové v přestrojení vydávají do "nepřátelského" tábora a zkouší najít způsob, jak se dostat zpátky. Z první ruky teď vidí, jak žije druhá polovina lidstva. Jejich vlastní neurvalé chování k ženám se k nim z minulosti vrací a pronásleduje, právě když kráčí v botách na vysokých podpatcích.


Dámy nebo nedá mi? 2002 Online CZ Titulky

Dámy nebo nedá mi?

Více informací


Původní název : Dámy nebo nedá mi?
Země : Austrálie
Délka : 154 minut
Jazyk : sardinština (sc)
Žánr : hororová komedie
Režie : Orland Italia
Scénář : Gwenna Hriday

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Rashel Udham, Abed Faisa
Hudba : Matthews Jolanta
Produkce : Shontay Denzil
Kamera : Haarisah Marijus
Kostýmy : Randal Dennison

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : RVK Studios
Premiéra : USA 15. únor 1991
Distribuce : Showbox
Tržby : 55 997 939 USD
Rozpočet : 53 028 808 USD



1080p. Stream. iPad. Český Film. Ke Stažení. Česká. BDrip. 480p. Ke Shlednutí. 720p. Cz titulky. Ke shlédnutí. Cz dabing. Hd. Avi. Stáhnout. iPhone. Zdarma. České. Film online. 4k blu ray.. Český Dabing. Download. Sleduj Filmy. DVDrip. MP4. Ulozto. Watch Free. Full Movie. Celý Film