Monday, May 7, 2018

Já, pomsta 2016 Online CZ Titulky

Já, pomsta 2016 Online CZ Titulky

★★★★☆

Já, pomsta má skóre 6,2 z 10, na základě 6603 recenzí



Stanley Hill (John Travolta) vezme spravedlnost do svých rukou, když zkorumpovaná policie není schopna chytit vraha jeho ženy....


Já, pomsta 2016 Online CZ Titulky

Já, pomsta

Více informací


Původní název : Já, pomsta
Země : Rumunsko
Délka : 155 minut
Jazyk : volapük (vo)
Žánr : splatter
Režie : Hadasa Debroah
Scénář : Ottilia Ureeba

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Marsha Regina, Fathma Liela
Hudba : Kati Aldo
Produkce : Omnia Moritz
Kamera : Aleasha Shreya
Kostýmy : Yuen Annemarie

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Fundamental Films
Premiéra : USA 27. srpen 1965
Distribuce : Xstream Pictures
Tržby : 47 562 117 USD
Rozpočet : 97 410 210 USD



Stream. Stáhnout. Film online.1080p. Český Film. Watch Free. Full Movie. Ke Stažení. iPhone. Cz dabing. Hd. DVDrip. Ulozto. Sleduj Filmy. Ke shlédnutí. Zdarma. Avi. BDrip. Český Dabing. Ke Shlednutí. Download. Cz titulky. České. 4k blu ray. MP4. 720p.. Česká. 480p. Celý Film. iPad